Gyakori kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Megrendeléskor milyen adatokat kell megadnom?

  • Pontos indulási cím, és időpont (hónap,nap,óra,perc)
  • Utasok száma
  • Csomagok mérete és száma
  • Visszaút esetén a járatszám
  • Mobiltelefonszám

Bankkártyával fizethetek-e?

  • Igen, minden forgalomban lévő kártyatípussal lehet fizetni.

Számlát tudnak-e adni az utazásról?

  • Természetesen, a szolgáltatás számlaképes.

Visszaútnál kell-e fizetnem parkolást, vagy várakozási díjat?

  • Nem, mivel a visszaút megrendelésekor elkérjük a járatszámot, ezért csak a repülő érkezési idejére érkezik az autó, a fizető parkolóban nem várakozunk.

Van-e lehetőség külföldi vendég táblával való fogadására?

  • Természetesen igen, ilyenkor a fuvardíjon felül parkolási díj kerül kiszámlázásra.

Mit tegyek, ha külföldön vagyok, és lekéstem a gépem?

  • Kérem hívjon, vagy küldjön sms-t, vagy e-mailt, hogy az autót ne indítsuk el önért, és ha már megvan az új érkezési időpont, arról is tájékoztasson.

Mit tegyek, ha lemerült a telefonom? Hogyan vegyem fel a kapcsolatot a sofőrrel?

  • Minden esetben kap egy névkártyát, tegye el a pénztárcájába, bárkit megkérhet a reptéren egy 10 másodperces hívásra, hogy “itt vagyunk”! 🙂

Ha bármilyen egyéb kérdése merülne fel, telefonon vagy e-mailen választ kaphat.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás